nhbv

Vill bara säga Morsning korsning till alla som står inför ett svårt vägval!

Idag har vi då lämnat Orlando och begett oss ner till Vero Beach. Fast innan det så var vi såklart på Disney. Idag var vi på Animal Kingdom, det var jättekul! Vi for på safari och jag såg elefanter, giraffer, lejon, gorillor, gaseller, gnuer och massa massa andra djur. Så åkte vi en jätteskojig berg&dal bana som hette något med everest. Själva berg&dalbanan såg ut som en miniatyr av mont everest och den var älskvärt fruktulöst kul! Min mage killade mig till ett levande dött tillstånd, det var helt underbart! :D Fast den var inte lika kul som rock'n rollercoaster, men den kommer direkt efter den på rolighets-killikill-nivå.

Nåväl, direkt efter vi hade varit på disney så hoppade vi in i bilarna och begav oss hit dit vi är nu. Påvägen hit såg jag och amanda en bil utan dess like. Jag har aldrig skådat en bil som är så gul, så ful, så älskvärd, så gammal-ung, så motorstoppat bogserbar och helt ljuvlig! Våra munnar vrålade ut skrattande toner och självklart fick jag ett kort på den. Fast jag har inte laddat in det i datorn, men så småningom ska ni få se den underbara fulbilen.

Men somsagt, nu är vi här i Vero Beach. Vi bor i ett hus som är så äckligt fint alltså. Det är 3 våningar, om det inte var 4 och sovrummen är så otroligt snygga. Dessutom är huset på USA:s finaste strand, och vi bor grannar med Elvis Presleys föräldrar, någon jättejättekänd sångerska som heter gloria nånting och även med han vad han då hette... attans att jag glömde bort hans namn, men jag skriver det så fort jag kommer på det!

Men iaf, huset är så himla fint och havet är alldeles utanför :) Fast det är lite läbbigt för i havet är det massa hajjar och havssköldpaddor. Fast hajarna är bara småa utan tänder, men iaf! Men nu måste jag gå, ska välja sovrum! ;) haha hejdå!

1 sandra!:

skriven

AAAh jag är sÅÅÅ AVIIIS :* hoppas du har JÄTTEKUL, eller det verkar du då ha! :D

2 Hille:

skriven

Alltså borde inte typ elvis föräldrar vara döda? Eller elvis kanske lever...:S Iallafall, lottounge som får fara till USA i 3 veckor!! Ackack, jag förtär snart mitt vackra anlete med drag av oanad avundsjuka, det finns inte ord för mina känslomässiga uttryck...

Kommentera här: