shortie

Hôla!
Har just legat ute och stekt, men solen gick tyvärr i moln och då orkade jag inte ligga kvar och pressa, för det skulle inte ge något. och även om jag låg ute och stekte rätt så länge så måste jag medge att jag inte fick någon färg alls. blev inte ens röd. och hur lyckat är det? nåväl, med mitt "soltålamod" så lär jag inte bli brun alls, men jag låg faktiskt ute i över 1½ timme.

från det ena till det andra, jag har köpt mig en ny bikini från victoria's secret! :) det var verkligen behövligt, min gamla bikini var så ful så ful.

snart så ska jag följa med mamma på en strandprommis. jag är verkligen i stort behov av att promenera, för jag vräker i mig onyttigheter när vi är här. inte så bra, men ack så gott. :)

jag är inte på skrivhumör som du kanske märker, så bäst att jag slutar skriva innan jag tröttar ut hela världen helt och hållet. ciao banana!

Kommentera här: