fuzzy bhââl

USCH USCH. det finns folk som inte är värda att nämnas, därför ska jag inte nämna dom heller. heheh

jag och isabelle sitter och steker i husvagnen, diggar sex pistols och äter vindruvor. nyligen har vi sett när min syrra spelat match, dom vann med 2-0 men har ingen aning om vem dom mötte. sån koll har jag. AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. måste avbryta mitt skrivande. jag och isabelle såg just en otrevligt bekant syn. en rödbrun syn, en korthårig, uppspänd syn. knarrande dojjor... säger det er något? JAAA, vi såg våran fd. gympalärare ANDERS gå förbi! wosh, vi fick svåra andningsproblem när vi insåg att det var han.

iallafall, för er som inte har fattat det så befinner vi oss i umeå på den såkallade umeåcupen. såklart är vi här för att spela fotboll, vilket är ett av mina stora intressen och även något som tar upp en stor del av min fritid. shoppingen lägger vi åt sidan, lika så att steka i solen och bada i poolen. för här ska det spelas fotboll! <3

nu ska vi dra och spela lite mer fuzzbaal, jag är kontaktbar on tha phone. (dock inte under matchtid... hehhee)

Kommentera här: