vette tusan?

Jag ber så mycket om förlåtelse för min seghet. Denna gång kan jag inte skylla ifrån mig, så som jag brukar göra. Nu är det bara att säga som det är; jag har svikit min blogg dom senaste dagarna! straffa mig, snälla!

Men igår... igår hade jag faktiskt inte tid att skriva något. För det första så red jag ändå till blåsmark, det tog 2 god forbeinade timmar. sedan, kring 10 på kvällen så påbörjade jag ett bakverk utan dess like. Neger[choklad]bollar! För det första så hade jag inget kakao, så då tog jag oboy och chokladsås istället. För det andra så hittade jag såklart inget kaffe, så då fick det bli juice. Bakverkena må ha blivit bleka, men tro det eller ej - det blev lyckat!

Jag undrar en sak.. Det finns ju folk som viger hela sitt tragiska liv till att skriva om saker som mode osv. Okej, nog får dom göra de för mig, men en hel blogg baserad på det? För att gå i protest funderar jag nästan till att göra min blogg till fikats, godisets, snaskets, karrats, onyttigheternas (osv.osv.osv, listan går att göras lång) hemstad. Låter inte det trevligt? Såklart ska det inte vara en sån här äcklig blogg, där jag skriver olika recept och så. För mina recept är hemliga och ska så förbli. Men det är ju alltid ett trevligt ämne, att prata om alla onyttigheter som cirkulerar i samhället.

Ett annat trevligt ämne som dyker upp i allt för många bloggar är vädret. Nu ansluter även jag mig i vädrets klan; Klockan är 03:07 och kollar jag ut genom fönstret blir jag bokstavligen bländad. Sol! Yes, första gången på veckor!? Det är helt otroligt, jag blir så lycklig att jag får energi likt en 8 årig unge på tivoli. Vad ska jag ta mig till? Ut och springa? Skrika och vråla av lycka?

Tyvärr får jag inte leva min glädje fullt ut, då jag blev påmind om den fasliga tiden när jag nyligt skrev vad klockan är. Det betyder sovdags. Farväl!
1 sandrala:

skriven

borde godis förbjudas på icke-helgdagar?

inte varje vecka, men kanske varannan vecka.

Kommentera här: