Utkast: Höger- eller ...

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: blandade känslor !!
Favoritgodis: choklad eller nå
Är det nåt du absolut inte äter: hemmagjorda köttbullar
Kläder just nu: jeans, randig tröja

Musik just nu: make it real - scorpions
Vad sa du senast: myrra för helvete!!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: 1800 talet !
Sommarplaner:  mysiga turer med luftbotn, chilla, va med kompisar !
Fisk eller badkruka: beror på vattnets temperatur ;)

Längd och vikt:
 för lång för tung ;)
Hur många kuddar sover du med: 7 tror jag
Favoritväder: sol, vindstilla, blå himmel <3
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobil, kompanjon, säng
Spelar du nåt instrument: ack nej

Morgon- eller nattmänniska: är trött både morgon och kväll :o
Sparare eller slösare: gör allt för att spara, men misslyckas :(
Vem är viktigast för dig: mina nära&kära
Bästa film: green street hooligans, black beauty !
Tror på liv på andra planeter: nää

Kommer du ihåg din första kärlek: ohja :D
Älskar du henne/honom fortfarande: som kompis
Har du några homosexuella vänner: joo
Tror du på mirakel: jo faktiskt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: helt klart!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: mot dom flesta !
Ser du på kärleken som ett misstag: ohnej, verkligen inte !
Hur många barn har du, vill du ha: 0
Bio eller promenad: beror på humör !
Är du kittlig: nej :@ prova inte kittla mig heller

Snarkar du? enligt sandra och jonas :o
Stjärntecken? skytt
Rädd för insekter? jaa
Äckligaste insekten: kackerlacka/geting
Största svaghet: lättövertalad :o

Det här är jag bra på: fnissa
Bästa bok? harry pottäh
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga :D
Vad vill du jobba som? något slappt och roligt där jag tjänar bra! ;)
Chips, morötter eller godis? chips !

Pizza eller hamburgare? hamburgerrrr
Skriver du dagbok? ne, men blogg ;)
Har du någon flickvän/pojkvän? ohnej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ja, absolut !
Var nånstans? handleden eller nacken !

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) föredrar välstädat
Gungar du på stolen? ibland händer det
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? fan vad läskigt, men fan vad kul! :D
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? perfekt

Hur många syskon har du? 1 sistah
Vad är du mest rädd för? att dö eller att nån av mina vänner ska dö :o
Är du rädd för blod? nejnej !
Saltar du på maten? på popcorn <3
Gillar du att sjunga? ja, min fantastiska sångröst hörs överallt ;))

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? media, det är det enda rätta !
Anser du att du är stark? nää, världens klenaste
Brukar du sola? om jag får tillfälle och har råd ;p
Vad gör du om du får hicka? blir enerverad
Röker du? aldrig

Snusar du? Snusläpp? nejjö
Kaffe, te eller inget? måste jag välja så tar jag te
Har du en besatthet? ja, jag måste alltid öppna kylskåpet 500 gånger per dag, annars kan jag inte sova om nätterna.
1 hillä:

skriven

FYFAN VAD JAG SKULLE VILJA SE DIG PIERCAD I HANDLEDEN xD

2 Ceperaliz:

skriven

hahaha MEN FY TUSAN ! piercing i tungan, tatuering på handleden eller nacken! :'D

Kommentera här: