=)

jag har alltid haft så smarta funderingar. för några år sen satt jag och funderade på hur det skulle vara om polishuset var gjort av papper, och om det var en tjej eller kille som körde en bil i bakgrunden på en film. jag kan stolt säga att mina funderingar har blivit en aning smartare. idag satt jag och tänkte på vad som händer om man tar ett svenskt träd som har tappat löven eftersom det är höst och sedan planterar om det i något varmt land. växer löven ut på nytt direkt eller dör trädet?

och varför söver man inte ner alla flygrädda människor så som man gör om man fraktar typ apor och sånt? för dom söver man ju ner. varför söver man inte ner dom flygrädda människorna, så slipper dom pinas där uppe i luften? där har ni något att tänka på, kabinpersonalen!!!!

1 Agatha:

skriven

hahah fasen va smart du är ! ;D

jag är flygrädd! söv ner mig XP

Kommentera här: