skogsvaktaren ;)))))

jag har allt en trevlig klass. vi kommer fram till fruktansvärt smarta saker, och alla har vi ett stort intresse för älskvärda saker. vi har många perfekt smidda planer inom klassen också, bland annat om hur vi av misstag ska få våran idrottslärare att halft drunkna, så att vi måste rädda honom och göra mun mot mun metoden på honom. inte bara det att vi lär få mvg, utan vi får oss även en snabb vist i paradiset. planer om hur man undkommer skolan finns också. hur man nu kan vela undkomma skolan, när man har en sådan ljuvlig klass att umgås med på dagarna. här är iallafall några bra ursäkter för att slippa skolan ;

daven. P3 hiphop säger:

nej just mens känns ju lite ÄCKLIGT men annars så, skyll frånvaron på pesten eller ngt

-     celia  ;> jävla störande säger:

pesten! där har vi något

-     celia  ;> jävla störande säger:

undra om digerdöden kan funka?

-     celia  ;> jävla störande säger:

woops jag glömde visst komdom. så nu har jag drabbats av något så otrevligt som kondylom

-     celia  ;> jävla störande säger:

undra om det är en bra ursäkt?

planer för att få lektionerna roligare finns också. hur bra vore det inte om lärarna av misstag råkade slänga in ord som kan misstolkas lite oftare? är det bara jag som känner att det skulle vara aningen roligare att lyssna på genomgångarna ifall det skedde några missöden i talesätten? sedan vore det ju inte helt fel om vi själva fick planera lektionerna. till exempel på svenskan, istället för att lära oss om det gamla ålderliga grekland så vore det ju inte helt fel att rulla in en tv och se på parlamentet. där har vi mycket att lära oss! och på engelskan kan man se på ballar av stål, för medianer som vi är så skadar det inte om vi kollar på tv och lär oss att agera likt kungligheter framför kameran.

mer planer finns, tro mig. men dom kan jag inte avslöja, mp1a's planer är inte till för att snattas!

1 Skogsvaktaren:

skriven

Jag vandrar i skogen och letar efter vilda ungdomar.. Möjligtvis i ett garage då och då också :@

Kommentera här: