lista

Vad heter du: celia
Dina smeknamn: cepe, ceperaliz, celle
Vad spenderar du dina pengar på: candy, monster å bränsle
Antal kuddar i sängen: sex st tror jag
Är du allergisk mot något: nej, men önskar jag var allergisk mot kokt potatis
Dricker du alkohol: när jag inte har vadslagningar med isapelle ;)


SAKER
Tar du droger:
jamenvisst, mina armar är alltid öppna för nya sprutor!
Vem är din bästa vän: har många juh :)
Vad är du mest rädd för: att dö eller att mina vänner ska va arga på mig :)
Vart vill du gifta dig: på något sjukt fint ställe. utomlands kanske
Vad hatar du verkligen: att inte få min vilja igenom, fytusan alltså!
Har du varit kär: det har jag !
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på vem folket är
Några piercings/tatueringar: hål i öronen, sex styckna !
Vill du gifta dig: kanske kanske inte...
Vill du ha barn: o inte


HAR DU UNDET DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit:
av skratt !
Köpt någonting: mjukglass + monster :D
Varit sjuk: inte sjukare än vanligt
Sagt "jag älskar dig": neesch
Gått på stan: jamenvisst, är ju storshopparn.... ;)
Varit på bio: nej, eller på peff igår men det räknas ju inte riktigt
Träffat nån ny person: ser alltid nya själar i skolan !
Saknat någon: lite smått kanske, men inget farligt
Kramat någon: zita :) och lurade isapelle att jag skulle krama na, hon blev jätterädd!
Kysst någon: nixpix ;)

MOBIL

Senaste person du ringde: mor min
Senaste person som ringde dig: vesslan
Vad står det i ditt senaste sms och vem är det ifrån: Freddan jävlas bara ;) från issa
Vad står det i ditt fjärde senaste sms och vem är det ifrån: Ja, bra :p från Vesslan
Vad står det i ditt senaste skickade sms: Den dryga ungjävlen! ;) Till issa
Hur många SMS har du skickat: vet inte vars man kollar :C
Hur många MMS har du skickat: vet inte vars man kollar :C
Gillar du din mobil: nä inte speciellt, den jävlas hela tiden.


SENASTE
Låt du hörde:
olinda - playboybunny
Film du såg: minns inte =O
Som såg dig gråta: minns inte det heller !
Sak du stal: isapelle, du vet inte om det men du hade en hunka i din jacka...
Mat du åt: muffins :D
Människa du slog: vesslan, han tvingade mig dock. annars slåss jag aldrig.
Stora bussresan: hem från bureåå
Långa telefonsamtal: vet inte, har inte pratat speciellt länge i telefon på senaste tiden
Dusch: imorse

Kommentera här: