lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: haha, fråga jonas. nej men jag hoppas jag är det, bättre finns väl alltid men en dålig flickvän vill jag inte påstå att jag är ;p
HUR RAGGAR DU: föredrar att låta andra göra det jobbet
VAD HETER DU: celia
KALLAS: cp, ceperaliz
VARFÖR: passar in på min personlighet antar jag
VAD HAR DU GJORT IDAG: lidit igenom en äckligt tråkig NkB lektion
VAD SKA DU GÖRA IDAG: ska vara med jonas :)
VAD VILL DU HELST HA NU: bullar och mjölk + bättre schema
VAR ÄR DU NU: i macsalen
SAKNAR DU NÅGON NU: jo flera stycken
RÖKER DU: gud nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: jag minns inte, jonas brukar köpa saker till mig då och då :D
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: eventuellt mediefest?
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: gula trosor, orange bh ;)
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: självklart, älskar att få presenter :)
VEM PRATADE DU MED SENAST: emelie
VAD PRATADE NI OM: att vi ska skicka något till varandra på farmville
VAD GÖR DU JUST NU: väntar på att lektionen ska börja
ÄR DU BLYG: en aning, beror ju som på i vilken situation man är i ;)
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
 07:15
NÄR KRÄKTES DU SENAST:
 minns inte riktigt
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: toto - africa
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
 jajjamen
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
 jo, jonas :)
HAR DU GLASÖGON: inte det
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: malmö. PITEÅ såklart
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: vet inte, kan hända att jag har sagt det åt jonas
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
 potatis
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: såg män som hatar kvinnor igår
VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS:
 sitter vid bänken
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
 hahaha, fråga jonas
HUR SVARAR DU I TELEFON:
 hallå / hej det är celia
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
 att dö :(
HAR DU GOTT BORDSSKICK? om jag är på en fin resturang ;)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
 i huvvet, det dunkar som
KLIAR DET NÅGONSTANS? nej. jo fan, nu började det såklart klia. på mitt knä
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? typ kamouflage eller hur det nu stavas 
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
 jonas =)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? spott
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? vettefan, typ helheten
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
 ööh, det vet jag inte. haha nu låter det som om det är jättemånga, men det kanske är 1 person eller nått. haha
BRUKAR DU KOMMA I TID?
 ja , jag försöker iaf :)
HUR KÄNNER DU DIG NU?
 hungrig som tusan
KAN DU LAGA MAT? OM jag kan! ofc

ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
 beror på, ibland är jag världens slacker men jag försöker iaf va aktiv (A)
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? jamenvisst
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? bara sommarjobb, på fritte, gästgivargården, v.i.p tältet på pdol och hemtjänsten. haha

Kommentera här: