jag tillhör en överklass en klass över dig

issa: vad heter såna här genomskinliga stumpbyxor?
jag: strumpbyxor kanske?
issa: ja, det var det ordet jag sökte


Magnus

OK Nya skojtern är LÄCKER

Celia

coooool. är den snabb? kan man hoppa med den?

Magnus

Jo jag men inte du.

Celia

varför inte jag?

Magnus

Du är ju tjej:)

Celia

SÅ JÄVLA :O:O ska jag köra över dig med skotern????

Magnus

Så här är det att kvinnor stryker,tvättar och ser till så maten är klar.

Celia

jag ska stryka ditt ansikte med ett strykjärn tills det blir platt

Magnus

Hetsa inte upp dig nu utan inse fakta.

Celia

platt som en pannkaka, som förövrigt jag är bättre på att laga än dig

eftersom jag är kvinna

Magnus

Låt nu inte hormonerna ta över utan foga er istället utifrån det som gäller.

Celia

jag ska stoppa i dig lite hormoner så ska vi se hur du fogas

Kommentera här: