SkElLeFtEå

just nu sitter jag med min kära kompanjon benne diktus (jojjo) och steker i repan på ett hotell i skellefteå. vi har just varit på en enormt ansträngande shoppingtur, men inte ansträngande pågrund av att vi handlat mycket, utan på grund av att vi sett sådana skrattretande kläder inne på carlings så att man nästan fått träningsvärk i magen av allt skratt. aldrig trodde vi att vi skulle skratta åt carlings annars så stirliga kläder, men just idag råkade vi hitta några små missöden i klädkollektionen.

en enorm tur för mig att jag stötte på jojjo här borta, annars hade jag fått klara mig själv hela dagen eftersom min far är på pokerturnering, min mor och min syster bor här på hotell och jag hänger i burebushen. men då träffade jag jojjo på stadens gator så då slog vi följe. ikväll ska jag på mode/hårvisning och se när alle och tina går, sen ska jag nog vara med johanna och marcus och sen blir det back till bure.

OVER&OUT TIGERRR
nu ska vi spela kort , fett najs. hä ä hä hä ä!

Kommentera här: