morsning korsning

imorse vaknade jag inte med ett flin på mina läppar. var helt förvirrad och visste inte om jag drömde eller var vaken, så jag antog att jag drömde. hann bli förbannad i drömmen när någon jävel ringde som en sate och försökte få tag på mig. fast egentligen var det bara väckaren som ringde. klockan var alltså 09.30, och jag klev upp för att få reda på att michael jackson besökt de evigt gröna ängarna. sen började jag göra mig iordning för en stekande het dag på havsbadet tillsammans med towe, amanda, emma och frida. jag säger bara en sak: hawaiian tropic <3


jag älskar dig jonas, du är alldeles för älskvärd för att det ska va hälsosamt ;D
även fast du just nu hotar att hänga dig i snöret till markiserna...
hahah, du är så söt så. :D
1 jonas:

skriven

älsk däääh! <33

Kommentera här: