döda mig långsamt

har fått order om att skriva här, och det är väl bäst att lyda. gårkvällen spenderades som jag nämnt tidigare hemma hos david, där några förväntansfulla mediaelever hade stämt träff. david, som är en mycket lyckligt lottad pojke fick alltså vara ensam xy-kromosom tillsammans med sju hormonstinna tonårsflickor. fast säg den lycka som varar förevigt, davids hem har nämligen en tendens till att drabbas av jävelskap varje gång det besöks av ett ungdomsantal över 5 stycken. när det var klassfest drabbades det av stopp i avloppet. nu när vi har filmkväll drabbades vi av ett strömavbrott. trots det så var det en smärtfri kväll, iallafall för oss, kanske inte för dom plågade stackare i filmen vi såg.

förövrigt har jag bara en sak att säga: IT'S TRUE! VAGINA DENTATA!

mitt å bäzils barn.
HELLYEAH!
1 Johanna - jag sitter i fören!:

skriven

Trodde inte du ville ha barn Celia..

2 CELIA - jag styr (botn alltså):

skriven

du har så rätt. och efter jag sett hur ditt och mitt barn skulle se ut så blev jag verkligen avskräckt. kan skicka någon gång, du kommer få CHOCK över hur hemsk ungen skulle se ut :O

Kommentera här: