CoWl

har just suttit och sparat en massa bilder på mig på datorn. när jag skulle döpa dom var det första namnet jag kom på "fjortis". så fick det bli. egobilder på mig tagna med cam, där jag målat mascara flera tusen varv eftersom jag tycker det är svinsnyggt när ögonfransarna klumpar ihop sig och blir så tjocka att det ser ut att bara vara fem stycken.

fattar egentligen inte varför jag ödslar tid med detta, då jag snart måste gå och göra en förrätt. jonas familj är nämligen hitbjudna på middag, mina föräldrar har storslagna planer där västerbottensost är inblandat. skrämmande, då den enda osten jag äter är hushålls. om jag överlever denna middag är ännu osett, men den som lever lär ju får se.

här nedan har ni ett smakprov på en av bilderna, hoppas ni förstår att namnet "fjortis" var ganska passande. upptäckte förövrigt just att alla mappar på våran dator heter ganska fina saker. "fjortisar, fjorros, heta hetingar, skit saker, roliga saker och twilight" är några namn man kan hitta. inte illa!

Kommentera här: