lkjhgf

äntligen så har jag fått en ny garderob. eller, fick den för några dagar sen, men det är inte förän idag jag har samlat orken och flyttat över alla mina kläder till den. jag har så perfekt ordning bland mina kläder nu! och så underbart, aldrig mer kan curry öppna min garderob och gå och sova på mina kläder. det betyder inga mer hemska pälsbomber på mina kläder. YES!

förövrigt har jag blistrat min halting till ponny både igår och idag på tottes order. och fy fasen vad cedar oil luktar äckligt. hoppas verkligen verkligen att det ger bra resultat, och att jag inte blistrar sönder stackaren. inte för att jag tror att hon kommer få värsta köttsåren från två blistringar, men iaf. :)

på tal om ingenting märkte jag just att jag inte har någon känsel i mitt vänstra ben!! eller det kittlas som när jag tar på det, fast ändå så känns det inte. läskigt :o nej jag skojjade bara. nu kittlas benet sönder så fort jag ens tänker tanken att röra det. så JOBBIGT :(

ps, JONAS <3<3<3

Kommentera här: