Hej hopp! Nu är ni säkert nyfikna (...

Hej hopp! Nu är ni säkert nyfikna (förhoppningsvis) på hur det har gått idag. Har ju nämligen ridit hästen nu. Och kan säga en sak: jag är supernöjd! Visst det var första gången jag red honom och tror inte att jag någonsin har suttit på en sån här stor häst någon gång. (undantaget kan vara sandras häst mikron som jag skrittade några varv på planen i vitsand en gång för länge sen... Tror dessa två kan ligga ganska likt i höjden) men han kändes riktigt rolig att rida, jag kan gissa att jag satt där med ett fånigt flin på mina läppar. Efteråt vart han jääättetrött, han är ju bara fyra år.. Så när jag borstade av honom i stallet stod han och halvsov, helt mysig. Så jag kan säga att det enligt mig verkar vara en supertrevlig häst med riktigt bra temperament. Jag = glad :-D

Kommentera här: