dagen

mådde inte alls särskilt bra i morse. som tur är gick det över ganska fort, så jag tog mig ändå ut. blev bara att chilla här på baan yamu idag eftersom våra kompanjoner har kommit och var väl som man brukar vara efter att ha rest i typ ett dygn ganska jetlaggade. har fått rätt så mycket färg idag, la väl grunden igår när vi var ute till havs. så nu är jag bränd hela jag, armarna svider som om jag lagt dom på en spisplatta! men det är det absolut värt.

blev dock att fara en sväng på tesco lotus sen på kvällen och handla lite nödvändigheter. var och käkade på en galen resturang innan. när vi kom in såg det ut som värsta lekstugan. väggarna bestod av alla möjliga färgglada färger, så som rosa, lila, gul och grönt och det var mjukisdjur och andra barngrejer på väggarna. och när vi fick våra drickor var det isbitar där i som blinkade i alla möjliga färger. sen efter ett tag märkte vi att det var avmålat nakna kvinnobröst typ över all på väggarnat! jättemånga olika tavlor och skulpturer som föreställde bröst.. haha. men då föll poletten ner varför det stod restaurant & love utanför.

förhoppningsvis kommer gårdagen bli lite mer fartfylld, fast har dock varit skönt att bara ta det lugnt idag eftersom jag både har spytt och bränt mig..

sen saknar jag min ponny jättemycket också. hon är så söt. fast har fått höra av elin att hon inte alls sköter sig, hon har tydligen skrämt en ny häst som kommit till stallet så pass mycket att den sprang genom staketet och fölen rymde och allt möjligt. och att hon har hållit på och stegrat sig när elin skulle ta in henne och en massa grejer som är det sista i världen zita i normala fall gör. galet?! :O
1 Misha:

skriven

Zita's sätt att locka hem matte ;D

2 celia:

skriven

haha ja typ. fattar inte vad hon håller på med, det där är verkligen olikt henne :O och hon är ju för tusan tjugo år, dom där fasonerna växte hon ju ifrån för fleeera år sen... tok tanten! :O

Kommentera här: