dålig timing

ååh, jag är typ matförgiftad. vaknade någon gång i natt och kände mig jätte illamående, men försökte tänka på något annat så att det kanske skulle gå över. men inte det, tillslut var jag tvungen springa på toa och kräkas. så jag har inte fått så mycket sömn i natt, känns som om jag är värsta fontänen typ. det är så extremt vidrigt och nu har jag hur mycket träningsverk som helst i magen. jag hatar verkligen att spy. som tur är mår jag bättre nu, fast har ändå spytt på morgonen. men har tagit någon thailändsk tablett som tydligen ska vara bra, så jag får hoppas att den hjälper.

ska bara vänta nu att städerskorna ska bli klara så jag kan gå och vila ett tag. förhoppningsvis vaknar jag och mår bra igen. det är så himla jobbigt att vara sjuk när man är utomlands, för det är verklgien det sista man vill vara och sen gör hettan så att det blir ännu värre. idag kommer dessutom bergdahls + filipssons hit, då vill jag inte ligga nerbäddad i en säng och oja mig.

Kommentera här: