halli hallå!

förmiddagen spenderades på bang tao där det blev lite smått shopping (jonas köpte bla flip flops), solande, bad och lunchande. jag åt min älsklingsrätt, bananpankaka. fick mig ännu en konstig version av maten, den här gången fick jag en tunn tunn plätta med typ 100 kalla bananbitar på. det var dock gott ändå, bananpankaka är gott i alla versioner! efter lunch kände vi några droppar regn och drog hemmåt, och när vi kom till baan yamu möttes vi av strålande sol. inte illa!

senare mot kvällen efter alla duschat osv så for vi iväg mot kata, där vi åt middag på en svensk resturang som heter harrys. svingod mat åt vi, fick värsta planksteken! dom serverade till och med stuvade makaroner och korv där. sen tog vi oss en lång promenad till marknaden där det prutades för fulla muggar. när jag kom hem var jag två klänningar, ett linne, ett par skor, en bikini och en adidas kofta rikare. jonas var riktigt i shoppartagen, vet inte hur mycket han egentligen köpte... men fina saker var det iallafall, tur att han har bra smak!

och nu sitter jag här i lägenheten och myser med adidaskoftan och brevid mig sitter jonas och äter chips. vi ska snart ta oss lite kvällsmat och sen gå och sova, vi är helt slut efter att ha gått på marknaden i flera timmar. imorgon väntar troligtvis en båttur ut till någon ö, men det är inte helt säkert ännu.

vi har det iallafall hur bra som helst här borta, vädret är jättebra, det är hur varmt som helst (nästan för varmt), god mat och vi bara chillar på och lever livet. har dock blivit lite dåligt med bilder igår och idag, fast vi har egentligen inte gjort så mycket speciellt så ni missar då inget i bildväg iallafall! men några få skönheter till bilder ska ni allt få skåda..

avslutar med att säga att jag älskar min jonas vestlund oerhört mycket, han är världens finaste människa :)

 

okej mer bilder än så blev det inte, dom var visst för stora för att laddas upp.

Kommentera här: