Valborgs

Party igår som sagt. Började i Öjebyn, drog sedan till någons mamma, sen till en annan fest och sen in till stan och då hade jag och Robin helt plötsligt tappat bort alla så vi var alldeles själva, party!! Som tur var återfann vi Johanna så småningom så vi tre satt och samtalade tills jag och Johanna skulle hem. Tur som vi hade råkade Marcus och Victor vara i stan precis när vi skulle börja bege oss så då fick vi skjuts hem av dom.

Idag började jag dagen med ett dressyrpass med Sokrates. Red som en kratta för Sokrates var som en oljig liten spagetti som bara slipprade iväg och gjorde som han själv ville, haha. Mina ben kändes också som spagetti, dom var överallt, sjukt irriterande!

Och nu sitter jag här hemma och väntar på middag samt att Elin + Korre ska komma hit, vi ska fixa oss tillsammans innan vi beger oss iväg för festligheter. Tror det kommer bli en trevlig kväll!










Valborgs för tre(?) år sedan!









Valborgs för två år sedan!

Kommentera här: