Shoppat!

Då var man hemma från Haparanda. Fyndade ett nytt träns, ett nytt bett, pälsglans och schampo, ni vet såna där saker man typ alltid behöver... Hehe. Blev även en sväng förbi IKEA där jag och Elin såklart lyckades tappa bort Jenny, samt gå vilse. När vi hittade Jenny och skulle gå mot utgången upptäckte vi att vi gick i cirklar, vi hade säkert gått i tio minuter innan vi insåg att vi bara gick runt, runt och runt, förjävligt irriterande, haha! På hemvägen svängde vi förbi Frasses där jag och Elin beställde mat för en hel by i Afrika. Faktum var att vi köpte så mycket mat att jag var tvungen att sponsra Elin med en krona. Det blev varsitt Frassemål med tre lökringar, plusplus meny (ja, två plus!!) och en extra dip. Ni förstår inte hur mycket mat det var, det var så mycket strips att vi borde fått en separat handväska eller något åt dom och hamburgaren var så djävulskt stor att det tog tjugo minuter att äta halva.

Jenny skjutsade mig direkt till stallet när vi var hemma där jag provade grejerna på Sokrates. Köpte förresten ett vanligt tredelat bett fast med lite mer tungfrihet åt honom, han går så bra på tredelat men kände för ett med iallafall lite variation bara för att det inte alltid ska nötas på samma ställe i hans mun.












Kommentera här: