Se och njut

Nu är vi påväg hem... Har varit två intensiva och grymma (grymma som i fantastiska) veckor och vi har hunnit göra allt möjligt. Gå på marknader, rida på elefanter, snorklat, tagit manikyr, fått fotmassage, besökt shoppingcenter, ätit sushi flera gånger, kännt på solens farliga strålar och bränt oss, hållit i ormar, sett stora varaner, haft dropp och en jäkla massa mer. Just nu sitter vi på flyget till Stockholm vilket är extremt drygt men för att ni inte ska ha riktigt lika tråkigt som jag så passar jag på att bjuda er på några smaskiga bilder från våran underbara resa, vissa har ni redan sett, vissa inte.





























Sådär, får lägga upp fler bilder när vi är hemma. Känns både skönt och tråkigt att komma hem, skönt för att jag har saknat min häst så otroligt mycket och skönt för att komma tillbaka till "det vanliga livet" och träffa alla, men tråkigt för att dessa två veckor har gått alldeles för fort och för att jag trivs så otroligt bra här.

Kommentera här: