Trött

Döda mig långsamt, tänkte jag när väckaren ringde imorse. Bövel också att jag måste in till skolan denna tidiga tid för att lämna igen en bokjävel.

Igårkväll var jag som sagt med Johanna, jag tog mig en liten promenad hem till henne och sen drog vi in till stan. När vi körde omkring såg vi Jonas och Bawer så då stannade vi för att prata men det hela slutade med att vi (till Jonas stora besvikelse) tvingade in dom i bilen. Sen fick dom åka runt med oss i någon minut innan vi gav med oss och släppte av dom och istället drog till furulund för att hämta upp våran andra vän Jonas. Vi körde omkring ett tag innan vi for hem till mig och chillade och spelade lite spel osv.

Kring halv tre skjtsade vi hem Jonas och for till Johanna för lite nattkäk. Till våran stora besvikelse hade de varken juice eller oboy och osten var dessutom möglig. Fast man får ju inte vara kräsen så vi åt ändå och sen gick vi ut till Johannas stuga och samtalade om allt mellan himmel och jord innan vi somnade.

Kommentera här: