Sååja

Har försökt blogga flera gånger idag men har en fruktansvärd huvudvärk som vaknar till liv varje gång jag öppnar bloggappen! Fruktansvärt enerverande kan jag tycka.

För tillfället sitter jag på Hällan i Öjebyn tillsammans med min trogna följeslagare, Elin. Vi sitter och kollar på hoppträningar samtidigt som vi vräker i oss fika. Det är riktigt mumsigt, eller nunsigt som vi brukar säga ibland när andan faller på. Alla ord blir så fina om man byter ut bokstaven M mot bokstaven N. Nnnnnn, Nc Nuggets!

Tidigare idag har jag varit på PRK med Elin. Vi har fotat några av ridskolehästarna som behöver nya bilder på hemsidan. Sen har jag såklart varit hos Sockan också som fick sig ett pass på planen med mycket galopp, tempoväxlingar och förhållningar. Pigg och fin var han, om än min hjärna studsade i var och varannat steg. Sockan var extremt jättesöt i stallet efteråt, han var alldeles charmig och bedårande och jag blev alldeles till mig av iver! GulligulliGULL! Hjärtat mitt!!!

Kommentera här: