Lista

Namn: Celia Öhman

Ålder: 19 (också höll jag på att skriva 18, bra koll...)

Längd: Har inte mätt mig på år och dar, men 169 cm på passet.

Sko-storlek: 38

Född: I den vackra staden Piteå

Bor: På samma ställe som jag föddes! Okej, kanske inte på bb då, men ja..

Gör just nu: Försöker komma på vad jag egentligen gör, tills det slog mig "men dumjävel, du bloggar ju".



Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, lätt att prata med och ganska så gullat.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lätt upprörd när jag kör bil, klantig det grövre och även att jag har en tendens att tänka för lite på mig själv.

Vad är du rädd för: Flygfän (insekter överhuvudtaget, speciellt fjärilar), att förlora någon jag älskar och att åka flygplan...
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv, störd och bara allmänt cp, haha.
Det roligaste jobbet du haft/har: Kittelfjälltältet på Kirunafestivalen, lätt!
Har du körkort och egen bil: Körkort ja, egen bil nej.
När tog du ditt körkort: 16 December 2010
När grät du senast: Förutom varje dag av skratt, så var det någon månad sen jag grät.
När skrattade du senast: För mig själv nyss, när jag såg på ponnyakuten...
Vem åkte du bil med sist: Elin Snuttekudden Öberg.
Vem åt du mat med sist: Elin
Vem sov du hos sist: Elin
Vem sov hos dig sist: Elin
Vad var du rädd för när du var liten: Var lite utav en tuffing (okej, är det än), var modigare då än nu.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Badvakt!!!!!! </3 Och sedan veterinär.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Jag vet inte, blev några gånger där när jag hade åkt av Sockan!
Värsta smärtan du råkat ut för: När min höft for ur led, fy i satan så oskönt det var.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Elin, haha! Annars var det väl när jag fick Zita och sedan när vi köpte Sokrates.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Dumma handlingar av någon som inte är i mitt liv längre.

Har du någonsin sportat: Asså nääää, vad är en sport? Haha nä men har gått dans, friidrott, en fotbollsträning också har jag hållt på med ridning sedan jag var typ sju!

Någon du ser upp till: Kan inte komma på någon. Är ganska så nöjd över mig själv så ibland brukar jag tänka "herre om man fick vara lika fantastisk som Celia!" och sedan kommer jag på "men fan, det är ju JAG som är Celia!".

Vad finns alltid i din handväska: En till, mindre handväska. Haha nä, men typ min börs, lypsyl, sminkväska, parfym och en vacker sak som mina vänner alltid blir lika lyriska av att hitta!

 

Har du varit utomlands någon gång: Besökte faktiskt grannkommun för ett tag sedan!

Vilken plats var finast: Baan Yamu, Thailand.

Största stad/städer du varit i: Bangkok, Paris, Miami


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Alltså flera gånger, hela tiden. Jämt typ. Har provat det jämt.

Rökt: Jååe

Snusat: Det med!

Druckit: Nej men fy så okristligt...

Har du piercing eller tatuering: Öronen, naveln och tungan. Där har jag tatueringar alltså, inte piercingar.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Svårt att säga... Men ganska lång, sedan ska han vara lite barnslig men ändå ha båda fötterna på jorden, en kille med humor helt enkelt som jag kan vara störd med... Nä, men han ska vara charmig och få en att känna sig speciell, sedan ska han ju såklart se bra ut, men det är så svårt att säga exakt hur han ska se ut. Men han ska vara en manlig man som vet vad han vill, någon som kan säga åt mig om han tycker att jag gör fel och såklart ska han ha glimten i ögat. :)

Finaste komplimang du fått: Shises, det vet jag då inte.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jag vet inte, är inte den taskiga typen.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Däremot det!

Har du någonsin fejkat en orgasm:

Hur många sex-partners har du haft: Alltså typ 500 000. Nä, är skötsam faktiskt.

 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund (också har vi en katt...)

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max alla gånger!!!!!

Vin eller Öl: Öl lätt.

Charter- eller skidsemester: Just nu känner jag fan tagget på en skidsemester.

Sverige eller Utlandet: Sverige på sommaren, utomlands någon vecka under vintern!

Sport eller nyheter: Beror på vad för sport det är! Hellre hockey än nyheter.

Hockey eller fotboll: Hockey x 1000

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Vet inte... Svensk? Haha

Sommar eller vinter: Sommar, själva mörka, iskalla vintern skippar jag gärna, men äääälskar vårvintern.

Vår eller höst: Vår lätt!

Flyg eller tåg: Tåg...

Bil eller buss: Bil!

Kommentera här: