Vackra.

Detta är mina två små turturduvor. När Sophie är utan Kim känner hon sig som en groda utan ben (hopplös) och när Kim är utan Sophie vill han inte leva.

Och när dom inte är med varandra smsar dom eller pratar om varandra. Detta kan tyckas bli lite väl påfrestande för mig i längden men faktum är att jag njuter av varenda sekund. Är inte det minsta upprörd längre över att Sophie stal Kim ifrån mig, trots att jag och han hade något speciellt... Och ja, jag blev väldigt sårad, men nu när jag ser hur söta de är tillsammans kan jag inte längre vara arg. Mina två finaste saltvattenspärlor - i ett förhållande! Det kan ju bara inte bli bättre eftersom jag tycker om de båda något så oerhört och nu får jag vara med dom (nästan) jämt. Dom är så gulliga ihop att jag började gråta när vi såg en video på en kille som friade till sin tjej för jag tänkte att det är så Kim kommer göra till Sophie.

Se så söta dom är?!


 

Och ännu bättre, i Lördags när vi sov hos Kim vaknade jag av att Kim sjöng denna till Sophie:

Kommentera här: