Pil. Tre.

Vill börja med att säga att jag har världens bästa pojkvän, fy vad han är fin! Är en väldigt lyckligt lottad flicksnärt som lyckats hitta någon som är så bra och fin på alla sätt och vis! ♥ Kul för en kille btw att höra att han är fin, kanske inget man skryter över för polarna direkt. "Jag är då fin jag, höhö!" Tur då att min pojk är väldans snygg också! Hiho!
 
Har som haft fullt upp hela dagen idag. Vaknade en minut innan väckaren ringde och bad Kim ge mig telefonen så att jag inte skulle behöva sträcka mig över halva sängen för att stänga av larmet sen men till min stora olycka insåg jag att klockan var 05:59 och att väckaren skulle ringa när som helst. Det var som att vakna upp mitt i en mardröm istället för att vakna upp ur en mardröm... Hemska liv! :( *cut cut* Var en lite småstressig dag på jobbet också och direkt jag var klar där for jag hem och åt (Kimbo bjussade på pizza:) och sedan plockade jag upp Sofie också for vi till stallet och pysslade om och motionerade Sockiplasten. Det såg micket micket bra ut må jag säga! 
 
Efter det hämtade jag min syster och hennes polare i blåsmark, sedan skjutsade jag hem Sofie till stan, sedan for jag till stugan för att hämta mat tills imorgon, sedan skjutsade jag mina päron in till stan och sedan for jag hem och här är jag nu, haha. Värsta fullt ös medvetslös! Ska snart in till stan igen dessutom... Det är ett evigt jävla rännande alltså! Haha.
 
Nä fy i satan nu måste jag börja avrunda, märker ju hur jag håller på att skriva en novell. Ta hand om er för tusan, innan ni blir som jag! 

Kommentera här: