Stockbäcken.

Har hängt med bästaste Bella ikväll borta i Stockis. Är alltid lika trevligt att träffa tösen, nyfikna små rackare som vi båda är så finns det alltid mycket intressant att prata om! Hälsade även på Svea, det hemska lilla monstret som vallade Sockan som ett får och som med glädje tog sig en tugga av honom då och då. Hon börjar bli en stor flicka nu, hela ett år gammal och supergullig. Inte alls den lilla odygdiga Svea blott några månader gammal som bossade över min pålle på 750 kg, haha! Göllegöll.

Vi var även hos min häst som fick sig ett longeringspass där han fick springa av sig den värsta energin. Smärtan som uppstår i mina händer när han drar iväg på sina "i believe i can fly" rundor och longerlinan åker genom fingrarna i typ tusen kilometer i timmen. Tredje gradens brännskador, here I come typ. Haha. Men han är ändå fiiin, Sockiplasten. ♥

Ligger iallafall hemma nu och funderar på om jag ska sova. Imorgon ska jag troligtvis med Kim till Rönnskär, det blir nog kuligt!

Kommentera här: