Sjukt jobbigt.

Ligger i min säng och fryser. Blev helt plötsligt själv ikväll, mor och far är på westernfarm, Sanna i luleå och eftersom mina vänner går skola/bor åt helvete för långt bort så har jag inte så mycket till val.

Förstår inte hur det är möjligt att jag hatar att vara själv så otroligt mycket. De flesta tycker det är skönt med egentid men det gör verkligen inte jag, får så många hemska tankar som kommer upp från ingenstans, känner en ständig oro och ångest, tänker att jag missar så många roliga saker, vandrar fram och tillbaka, försöker se på tv eller sitta vid datorn men finner ingen ro. Förflyttar mig ständigt mellan dator, tv och sängen eller går och kollar om Diesel är vaken och behöver kissa. Det är jävla hemskt!

Är typ gråtfärdig varje gång jag är själv, försöker tänka att det är bra för att jag måste lära mig att vara det men det hjälper ingenting utan istället glömmer jag bort att andas och får hjärtklappning. Kan inte ens slappna av och försöka sova utan ligger i sängen och funderar tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre och somnar av utmattning.

Borde fan söka hjälp.

Kommentera här: