Så är det.

Hade btw ett litet psykbryt igår, om ni nu råkade missa det. Kokade typ av ilska och kände för att strypa någon. Som tur var så gjorde jag ju inte det, för det hade jag nog ångrat idag, hehe. Så galet, jag som nästan aldrig är arg och sedan när något väl lyckas förarga mig ordentligt så blir jag så sinnessjukt arg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Tur att det händer så pass sällan för det är otroligt jobbigt.
 
Idag har jag hunnit vara till Luleå på Hööks en sväng. Börjar vara stammis där känns det som. Denna gången var det dock inte jag som shoppade utan Elin. Har varit förbi i stallet en snabbis också, ska dit om ett tag igen eftersom jag har städdag idag vilket jag helt hade glömt bort, tur att Ellan påminde mig. Får se vad som händer sen, eventuellt får jag besök men som sagt så får jag se. Annars så vet jag inte, är otroligt trött och uttråkad men har inte orken för att hitta på något.

Kommentera här: