Lördag.

Har legat i sängen ändå till halv fem. Så fruktansvärt skönt men vidrigt tråkigt på samma gång. När jag tillslut orkade pallra mig upp for jag till ICA med mor och köpte lite hårfärg. Mitt hår är verkligen ett hopplöst fall (som resten av mig). Har blivit begåvad med ett hår som inte klarar av mörka färger för att det då ser flottigt ut redan ca två timmar efter jag duschat och min utväxt blir så fruktansvärt ljus att jag ser tunnhårig ut. Och riktigt jävla ljusblond som jag har varit några gånger känns jobbigt att vara då min utväxt blir någon äcklig mellan-blaskig-flott färg. Problem i paradiset alltså!!!!!! 
 
Nåväl, köpte iallafall så att jag kan göra slingor och förhoppnigsvis komma närmare min naturliga hårfärg så mitt hår inte ser så förbannat smutsigt ut jämt. Sedan när jag har tid och lust kanske jag lägger till lite roligare grejer. Får se helt enkelt.
 
 

Kommentera här: