Whats up.

Aningen värdelös uppdatering här på sistone men så är det när man lever ett händelserikt liv som mig. Har som inte tid att uppdatera! Skämt å sido, kan ha ett av de mest händelselösa liven för tillfället, men endo. Gårdagen spenderade jag hos Kimbo, vi var och gymmade, promenerade med Dieslarn och såg på film osv. Mychet mys!
 
Denna dag har jag spenderat med att leta reda på lite olika hästsaker jag inte använder längre som jag tänkte sälja på loppis. Irriterande nog verkar alla saker jag inte använder ha gått upp i rök! Fann två par benskydd, min gamla ridhjälm, ett dressyrträns, en vojlock, en teddypadd och ett par ridbyxor iallafall. Tror resten av sakerna jag icke använder befinner sig i garaget men halvnaken som jag är så vill jag inte gå dit, kändes kallt.
 
Annars så har jag hämtat ut mitt löshår idag som jag beställde i förrgår, sålde mitt gamla i samma veva jag blev korthårig då jag var så pass skallig att clipsen syntes igenom om jag använde det. Inte för att jag använde det särskilt flitigt (typ balen och en annan gång) men jag kunde ju ha tänkt på att mitt hår skulle växa ut en vacker dag så att det gick att använda igen. Men så smart var jag ju inte!
 
NÅVÄL, nu ska jag gå och tvätta ridbyxor osv!
 

Kommentera här: