Tisdag.

Hallå där. Slänger in en liten uppdatering nu när jag inte gör något annat förutom att sitta på mitt feta arsle (okej, mitt arsle finns knappt, önskar jag kunde säga att det är fett) och lyssna på musik.
 
Vad har hänt idag måntro? Jag själv har ätit middag med familjen som drar till staterna på torsdag. Önskar jag kunde säga "fyfan för dom som lämnar mig hemma" men jag valde det ju själv så......... Ja jag vet vad ni tänker "är hon dum i huvudet?" "idiot" osv, men vill man flytta hemifrån och har sparat pengar i vad som känns som en evighet för att kunna göra det så har jag tyvärr inte råd att dra till USA. Och så så har jag ju en hund och en häst att sköta om också. 
 
Utöver det har jag varit på af, vvarit i stallet och pysslat om min kuse, badad vovven (som nu är smutsig igen pga vädret) och hängt med Soppe. Nu sitter jag redo att springa ner och starta ugnen när jag får Kims order, vi ska äta varma mackor när han kommer hem från jobbet. ÄR SÅ HUNGRIG, KOM HEM DÅ KIM.
 
 

Kommentera här: