Uppdatering !!!

Nej nu har det varit dött här allt för länge, åter igen. Igår efter jobbet plockade jag upp snutteEllan också drog vi till stallet och dressyrade med våra fina springare. Efteråt for vi hem till mig och så fick vi besök av Emelie, vi satt ute på gräsmattan och spydde galla på arbetsförmedlingen och allt annat tråkigt här i världen, jag blev bjuden på middag eftersom mina snuppor var oroliga över att jag inte hade ätit (haha) också hade vi det allmänt mys.
 
Ellan sov hos mig och på morgonen dunkade vi musik och njöt av det fina vädret genom bilrutorna medan jag skjutsade Elin till skolan och sedan drog på jobbet. 
 
Och idag har jag förutom att jobba duschat pållehästen och sedan tog jag och Isabelle en obehagligt myggig promenad i kvällssolen tillsammans med min hästane å min vovvse. När jag var klar i stallet sprang jag över till Erik och Amanda där Arvid också var också satt vi ute i solen och surrade också fick jag gå lite husesyn. Underbar kväll helt enkelt!

Kommentera här: