Day 1: Introduce yourself.

Då kör vi nummer ett på listan. Känns som om de flesta som läser min blogg känner mig rätt hyffsat, men det kan ju vara kult ändå och sedan kanske jag har några vänner som är lite glömska som behöver en liten uppdatering om vem tusan jag egentligen är.
 
Celia Öhman, 921211 född och uppvuxen i Piteå stad. Hästägare, hundägare, flickvän, blond, sambo, fikaälskare, snusare, nagelbitare, bekväm, underbar och fantastisk är några av de saker jag är. 
 
Jag har naturligt superrakt hår som knappt en locktång kan rå bukt på, jag jobbar för tillfället extra på Frendo i Bergsviken men ska prova på ett nytt ställe på måndag för eventuell tillsvidareanställning, jag älskar djur av alla de slag (förutom insekter, hehe), jag har varit tillsammans med min pojkvän i två år, jag kör en peugeot, jag är inte direkt något fan av housemusik, jag älskar pasta, min favoritdryck är cola, jag gillar att åka inlines, jag älskar sena nätter och långa sovmorgnar, föredrar popcorn framför chips, har målat min bankdosa rosa med nagellack, jag bor på Durrnäs... Ja jisses, kan ju hålla på hur länge som helst. Men nu har ni väl fått en ganska bra uppfattning om mig?

Kommentera här: