Natt!

Fy tusan, vilken kall dag. Har inte rört mig en meter i onödan, har spenderat största delen av dagen under ett täcke i soffan, halvsovandes framför tv:n. Har varit trött hela dagen, är fortfarande jättetrött men finner som ingen ro till att sova. Väldigt irriterande, det är ju den här tiden jag vill sova men istället går hjärnan på högvarv och påminner om jobbiga saker. Varför kan den inte göra det under dagen istället? 

Imorgon väntar stallet samt bröllopssminkning. Blir att prova med lösfransar och hela kittet så vi kan se vad som passar bäst på den stora dagen. Det är såklart inte jag som ska gifta mig, det hoppas jag ni förstår, haha! Jag har däremot fått äran att stå för brudsminkningen då en vän till min mor ska gifta sig i början av januari!

Så jag hoppas på lite mildare väder imorgon och att det nya batteriet i min bil har överlevt kylan så att jag kan ta mig iväg och rida utan att förfrysa mig! 

Kommentera här: