Torsdag

Torsdag idag, en dag kvar till helg! Den här veckan har gått fort, sådana veckor gillar jag. Enda nackdelen med att veckorna går snabbt är att dagen jag blir arbetslös närmar sig med stormsteg. 16e mars är min sista dag på Löparstigen och det känns jättetråkigt! Trivs riktigt bra här, har nog aldrig trivits så bra på ett jobb. Och utöver det så suger det röv att vara arbetslös när jag har både lägenhet, häst och hund att betala. Får lite panik vid tanken av att inte ha någon inkomst. Fy!!! 

Igår var hovis ut och skodde Sockan. Då jag hade lite problem med skjutsen hem från stallet var Ida jättegullig och fortsatte sko Sockan och släppte sedan in han i boxen och städade undan trots att jag for där ifrån. Det kallar jag service! Kan verkligen rekomendera henne till ALLA som letar hovslagare, hon är grym på det hon gör!

Idag har jag en stallfri dag då Malin har Sockan, så jag ska fara och handla efter jobbet och sedan mysa hela kvällen!



Kommentera här: