Tjött i hela mig.

Har varit väldigt trött efter jobbet idag och haft lite småont i huvudet, så jag låg och halvsov i soffan tills Emelie hörde av sig och undrade om jag var sushisugen. God mat och trevligt sällskap tackar man inte nej till, så jag tog en snabb powernap och begav mig sedan in till stan för hämtning av mat.

Resten av kvällen har jag och Emelie spenderat i soffan surrandes om allt mellan himmel och jord. Hon gjorde en avslappningsövning på mig som var jätteskön för mitt oroliga huvud, känner en sådan stress och oro av min "ensamhet". Blev totalt slut efter den, all oro som gör det svårt för mig att slappna av var som bortblåst så därför ligger jag nu i sängen och känner fyfaaan vad skönt att få sova i lugn och ro. Vill typ krypa in i sängen och bli en del av madrassen och aldrig komma ut därifrån, hehe.

Med det så säger jag god natt och sov gott!




Kommentera här: