Måndag

Ligger i sängen och är otroligt trött och känner för en gångs skull att det är skönt och att jag vill sova. Känner inte att jag blir stressad och behöver vara vaken och ha koll utan det känns som att jag kan slappna av och njuta av lite sömn istället för oroa mig över vad jag kan missa.

Har jobbat idag, fick glada besked om att vi inte behöver jobba över i veckan och dessutom är jag ledig torsdag och fredag. Det behöver jag! Fick även in lite lön på kontot från Frendo, även det var behövligt så att jag har råd att betala för mina djur. 

Har haft en chilldag idag, gårdagen var vidrig och jag mådde piss vilket resulterade i ett panikartat sammanbrott men idag har jag läget under kontroll. Längtar inte tills väckaren ringer imorgon, tröttheten jag känner nu påminner om den jag känner när jag väckaren ringer tjugo i sex och det slipper jag gärna, hehe.



Kommentera här: