Trött!

Fy, vad trött jag är. Vet inte vad vi tänkte när vi inte tog med något att sova på, så jag och Lisa har fått lägga ut täcken och sovsäckar på golvet och försökt sova på det. Tyvärr var det stenhårt ändå och temperaturen i sovsalen var typ fem grader så jag har frusit röven av mig. Har fått sova lite iallafall men är fortfarande helt färdig, hade tänkt finna orken att gå till badhuset och ta mig en dusch senare, då blir jag förhoppningsvis lite piggare, om inte annat fräschare iallafall. Har på mig samma smink som jag haft sedan i onsdags så känner mig inte så jättemysig... 
 
Här dunkas iallafall musik för fulla muggar och ju mer klockan blir desto högre blir musiken. Fick lov att gå och köpa öronproppar igår för att musiken var så hög att det skrek i öronen, kan bero på att de som uppträdde skrek och gnällde i micken och hela tiden bad dj:n att höja volymen... Förfärligt var det! Hoppas på bättre uppträdanden ikväll än någon som skränar och skriker på skånska, haha.

Kommentera här: