Måndag

Har verkligen inte fått mig en god natts sömn i natt. För det första tog det flera timmar innan jag äntligen somnade och inte så långt efter det blev jag väckt av en kräkandes hund. Släpade mig upp för att torka bort det men när jag kom tillbaka hade han hunnit äta upp det... Usch!!! Så då gick jag och la mig igen men vaknade igen av att han spydde. Tror min hund har världens känsligaste mage, han har haft magsjuka alldeles för många gånger och det enda jag kan tänka mig att han spydde av i natt är korven som jag blandade i hans middag. Vanlig jävla falukorv. 
 
Fick tillslut somna om iallafall och vaknade sen av att Alva ringde och väckte mig, vilket var tur då jag hade planerat att rida med henne och Sophie. Så då begav jag mig till stallet och så for vi ut på en sväng i skogen. Fin pålle, vild hund. Sedan jag kom hem från stallet har jag hunnit duscha, diska och dammsuga. Diesel drar in hur mycket sand som helst så det var sandfläckar lite här och där i lägenheten. Tacksamt när jag ägnade hela gårdagen till att städa, haha.

Kommentera här: