Lördag

Har precis kommit hem från en myskväll hos Sophie och Robin där det bjöds på en fantastiskt god middag och soffmys efter det, då det var det enda våra mätta magar klarade av. 

Tidigare idag var jag ut på en kämpig ridtur i den hemska blåsten. Sockan trodde att vartenda löv skulle äta upp honom och han flög i luften när en kotte blåste in på vägen framför oss. Perfekt dag för galoppintervaller det vill säga då det inte var det minsta fel på energin. Aningens jobbigt var det att ha världens mest tittiga häst som visade upp galoppombyten, levader och hans senaste andningsteknik "låt som en orkan", men vi tog oss hem helskinnade och Sockan fick galoppera på riktigt ordentligt, så jag är nöjd.

Annars har jag inte hunnit med mycket idag förutom att dammsuga och duscha. Nu ska jag vira in mig i täcket och somna till Kims xboxspelande. Nattinatti!

Kommentera här: