TMI - tag

Elin har utmanat mig att göra en TMI-tag, alltså too much information-tag. Kan inte hålla med om att någon av frågorna är direkt "oh shit, du det där hade jag klarat mig utan att veta...", men kan hålla medom att det är för mycket information på så sätt att de där jävla frågorna aldrig tar slut..........
 

1: Vad har du på dig?
En död människas hud...


2: Någonsin varit kär?
Det har jag minsann varit.


3: Någonsin haft ett jobbigt break up?

Det är nog få break ups som är lättsamma och "roliga", jag själv har aldrig varit med om det iallafall och tycker det är bland det jobbigaste man kan göra, oavsett om man är den som dumpar eller blir dumpad.


4: Hur lång är du?
Jag vet inte exakt, men där i kring 170, strax under typ!


5: Hur mycket väger du?
Som några dussin potatissäckar.



6: Några tatueringar? 

Ney.


7: Några piercingar?

Jao! Tre st om man bortser från öronen.


8: OTP?
 
Vet inte ens vad OTP betyder, men det verkar vara ens favoritpar eller något sådant? Isådanafall tar jag ju jag och Kim alla dagar i veckan, hehe.


9: Favoritprogram?
Ehh.. Typ allt på TLC...


10: Favoritband/artist?
Mitt favoritband är de klassiska orangea spännbanden som de säljer på t ex biltema osv. Favoritartisten är Johnny Logan.


11: Någonting du saknar?
Inkomst...


12: Favoritlåt?

Tandborstvisan med James och Karin


13: Hur gammal är du?

22... Börjar bli gammal.


14: Stjärntecken?



5: Någonting du letar efter hos en partner?
 
För mig är det nog viktigast att min partner har humor, är positiv (då jag själv är negativ hehehehehe) och att han gör så att jag känner mig speciell!


16: Favoritmotto?
Ett äpple om dagen är bra för magen.


17: Favoritskådespelare?
Jag har typ ingen... Gillar dock de flesta filmerna med Reese Witherspoon.


18: Favoritfärg?
Typ pärlemorsvit..


19: Hög eller låg musik?

Låg, har fått jättebra hörsel och tycker det skränar och gör ont om det är högt..


20: Vart går du om du är ledsen?

Går så lite som det bara är möjligt då jag helst inte vill motionera i blindo pga. vattenfall ur ögonen..


21: Hur lång tid tar det för dig att duscha?

Är inte särskilt snabb, så mellan tio till tjugo minuter gissar jag på!


22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
Behöver typ en halvtimma på mig från det väckaren ringer tills jag ska fara.


23: Någonsin varit med i ett slagsmål?
O inte, jag är mer sneaky och kör på tysta, hemliga attacker.


24: Turn on?
Älskar när Kim har på sig sina såna här:

 


25: Turn off?
Alla frisyrer som innehåller någon typ av backslick... Fy..
 
Samt... Laila Bagge...
 


26: Anledningen till att du började blogga?
För att jag tycker det är kult att skriva.


27: Rädslor?
Min största rädsla är väl att vara ensamen. Att inte ha någon som jag älskar/som älskar mig. Ingen att vända sig till när det är jobbigt osv. Annars så måste jag säga att jag är väldigt rädd för detta nedan också, det händer allt för ofta...

 

 

28: Senaste saken som fick dig att gråta?
Jag vet inte, förmodligen någon löjlig struntsak som jag inte kunde hantera pga. mitt psykiska tillstånd...


29: Senaste gången du sa att du älskade någon?
Hmm, i förrgår kanske?


30: Meningen bakom ditt Blogg-namn? 
Ville ha ett exotiskt namn som i princip kunde betyda vad som helst. Lite mystik över det hela, ungefär som en gåta. Därav celiaoh.


31: Senaste boken du läste?
Fifty shades of grey.


32: Boken som du för tillfället läser? 
Läser lite då och då bara i "Vem gråter vid din grav?". 


33: Senaste programmet du såg?
How I met your mother!


34: Senaste personen du pratade med?
Elin Ööööööööö


35: Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med?
Det var Anna, granne till mina föräldrar och ägare till en häst i stallet!


36: Favoritmat? 
Älskar typ allt med pasta. Även tacos och stekt ris med räkor (eller biff). Skaldjurssoppa är även mumma.


37: Plats du vill besöka?
Sentosa Island i Singapore... Helst igår.


38: Senaste platsen du besökte?
ICA Kvantum.


39: Är du kär?
Hehe jaa *rodnar*


40: Senaste gången du blev förolämpad?
Jag vet inte, kan inte komma ihåg..


41: Favoritsmak på godis?
Gillar all sorts saltlakrits, center och fizzy bubbles.


42: Vilka instrument spelar du?
Maracas.


43: Favoritsmycke?
Älskar både fina armband, örhängen och navelsmycken som hänger. Det får inte vara gulligull och krimskramsigt däremot, hellre stilrent!


44: Senaste sporten du spelade?
Wow eftersom det räknas som e-sport..


45: Senaste låten du lyssnade på?
Lyssnar på någon som sjunger Hallelujah på xfactor eller något nu.


46: Favoritraggningsreplik?
"Jag skulle gifta mig med din katt bara för att få komma in i familjen" eller "ta av dig trosorna, annars får du tyg i dig".


47: Har du använt den någon gång?
Sa den sistnämde av dem för att hala in Kim. Och se på fan!


48: Senaste gången du var med någon?
Var med Elin igårkväll!


49: Vem borde svara på de här frågorna nu?
JAG TAGGAR: Sanna!

1 Kim.:

skriven

Jävlat bara ljug. Ljugjävel.

Svar: Kan inte komma på ett enda ljug i den där listan...
Celia Öhman

Kommentera här: