Bra helg.


Då var det söndag och en riktigt rolig PDOLhelg är nu över. Det blev att köra tredagars för mig, på torsdagen tillsammans med Kim, Alle och Magnus, på fredagen med mina tjejkompisar hemma hos oss och igår anslöt jag och Emelie oss med Kim och Mange som befann sig på fest hos Kims far. Avslutade sedan med efterfest hos oss som pågick till halv fem på morgonen.

Det är så himla skönt att bo så centralt, har haft sovfrämmande och folk som har kommit och gått under hela helgen och har slutit upp med vänner för att springa ner och äta festivalmat det första som hänt varje dag. Är riktigt nöjd!

Utöver allt ätande och festande så har jag även jobbat hela helgen vilket faktiskt har varit helt okej, har haft turen att kunna byta till mig sådana pass som gjort att jag ändå kunnat delta i det mesta under helgen, så jag är mycket hapi!

Kommentera här: