Torsdag


Dagarna går och jag blir banne mig inte bättre på att blogga, fy på mig. Kommer vara så besviken nästa år när jag ska gå tillbaka i bloggarkivet och sedan upptäcker att jag fasen inte har dokumenterat något alls! 

Men för att dra en kort sammanfattning av det senaste dagarna;

Motion av Sockan. Har gått mestadels bra men även lite dåligt under varje pass. Han är jättefin och samarbetsvillig men ibland säger kroppen ifrån, men jag upplever att det blir bättre och bättre ju mer han rids. Hoppas jag har rätt!

Jobb och åter jobb. Men äntligen(!) har jag gått på helg efter elva dagars arbete. 

Har sällskapat med Sandra och Isabelle en sväng samt hängt med Sandra på takterassen idag. Första gången jag var där och det var riktigt fint! Synd bara att allt är så överdrivet dyrt, annars är jag verkligen nöjd. Åt en räkmacka och drack en öl innan vi slöt upp med Kim och Acke för att glida bil. Det slutade med att Kims bil började må dåligt och vi fick gå hem... </3

Och nu mina kära vänner (och fiender h3h3) ska jag sova. Hårt och länge! För det är jag värd.


Kommentera här: