Måndag

Har precis kommit hem från jobbet, jag stänger hela veckan vilket är rätt skönt då det innebär att jag kan sova ut på morgonen, hehe. Imorse kunde jag inte det däremot då dom ringde från HSB och bad mig flytta min bil för att de skulle gräva där den stod. Jag visste inte att jag hade så dyrbar bil att de vill börja gräva efter guld där den står..

Kände mig effektiv imorse så jag ställde mig och gjorde lite frukost i form av äggröra, bacon och smörstekta frallor som vart klart precis när Kim vaknade, underbar timing! Min karl slutar förövrigt inte att förvåna mig, jag nämnde för någon dag sedan att jag skulle vilja ha nya träningskläder så att man kan variera lite och vad tror ni att han gör? Han drar med mig på Intersport där jag fick mig ett par nya träningsbyxor och en sporttop! Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna allt detta, ett tack känns så fjuttigt men något annat kan jag inte säga. Tack, tack, tack! Känner mig jättefräsch i kläderna och motivationen hamnade genast på topp! 

Efter vi varit på Intersport så for vi till gymmet där det blev ett magpass som jag kombinerade med lite rumpövningar och sedan bar det av hemåt där jag laddade upp inför jobbet. Och nu ska jag äta lite och sedan sova! Natti på er. 

Kommentera här: