Vet knappt vad det är för dag

Hejhej. Här sitter jag nyvaken efter tre härliga timmars sömn och försöker vakna till liv. Kom fram till Jönköping runt klockan halv fem på morgonen i torsdags, det gick faktiskt oväntat bra att köra hit bortsett från att kroppen började värka en aning där mot slutet. Dreamhack levererar iallafall både det ena och det andra. Hög musik (tänk allt från caramelldansen till extrem hardstyle till houseremixer till fruktansvärda youtuberemixer som "e de här de e party" osv i volym 1000), mycket folk, sinnessjuk teknik (finns så sjukt fräna grejer), spelturneringar, cosplay, tävlingar och utlottningar, festivalmat, shopping, tusentals datorer osvosv.
 
Utöver allt skoj som dreamhack har att erbjuda så har jag och Lisa (Kims lillasyster) hunnit åka in till stan för lite shopping. Är så himla kul när det finns lite annat utbud butiksmässigt motför vad man är van vid hemma.
 
Ska gå nu och försöka få i mig lite mat och så tror jag att trettonåringen bakom mig ska få sig en lavett på vägen också. Han har suttit och vrålat "HAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅ" med en rosslande hög stämma alldeles för många gånger nu och jag känner att det är min handflatas uppgift att uppfostra honom. 
 
 
 Haha, denna har spelats nonstop ett tag nu... Det är det här jag syftar på när jag menar att det musiksmässigt bjuds på vad tusan som helst, speciellt det som gör en galen efter ett tag. :'D

Kommentera här: