Fredag

Då var snart den här dagen över. Har hunnit med mycket idag, vid klockan tolv befann jag mig hos Kims far där det bjöds på souvas och sedan for vi alla på Skeppet där det var dags för den årliga partävlingen. Vi spelade minigolf, biljard, zombie dodgeball, fotboll, airhockey och bowling. Förra året vann jag och Kim men i år var vi tyvärr tvungna att lämna över titeln som regerande mästare till Lisa och William. Direkt vi var klara där åkte vi hem till Kims mor där vi firade Mats som har fyllt femtio.
 
Kom hem vid halv åtta och då började jag städa och ta itu med hemmet så att det är redo imorgon för våran halloweenförfest. Så i princip resten av kvällen har jag hållit på att dammtorka, dammsuga, skura, torka speglar, rengjöra handfat och plocka ihop. Är väldigt taggad inför morgondagen, hoppas så mycket på att jag får till min outfit och sminket in i minsta detalj!
 
Nu ska jag fortsätta med städningen och sedan blir det nog att gosa ned sig i soffan och somna framför någon film. Vi hörs!

Kommentera här: