Natti

Snart är klockan ett och jag har precis krupit ned i sängen. Egentligen vill jag inte alls sova, jag är oförskämt pigg och har jättemycket att fixa och förbereda inför på lördag då vi ska ha halloweenfest här. 

Jag är fullbokad hela dagen imorgon så jag hade velat få så mycket som möjligt bortgjort idag men då min käre pojkvän ska upp tidigt imorgon för att tvätta så känner jag att jag inte kan gå an allt för mycket här hemma då han i sådanafall lär bli väckt.

Idag har jag iallafall gått en sväng på stan. Köpte nya halloweenlinser då jag verkligen inte kan använda dom första jag köpte, mina ögon mådde inte alls bra av dom. Köpte även en ny eyeliner och ett nytt mobilskal. Sedan var jag förbi hos Emelie som hjälpte mig att finjustera min halloweendräkt, den behövdes sy in lite till och nu sitter den äntligen så som jag vill. 

Sedan var jag förbi hos mor och far för att låna deras superduper-ång-strykjärn då den ena delen i min hallo-outfit var superskrynklig men ej får strykas som vanligt. Dessvärre var ångfunktionen på strykjärnet trasigt så jag får väl vara skrynklig på lördag helt enkelt. 

Efter det väntade jobb och sedan skyndade jag hem för att börja ta itu med hemmet. Och nu ska jag tvinga mig själv att somna då väckaren ringer imorgonbitti för roligheter. Höörs!



Detta hände efter jag provat de första linserna jag köpte... Såg dåligt som attans i flera timmar!

Kommentera här: