Onsdag

Hade en jättelugn och skön förmiddag där jag låg och gosade med mitt täcke i soffan medan Kim förberedde frukost. 

Klockan tre befann jag mig på brukshundsklubben där jag och Diesel fick proffshjälp av Carola vilket var riktigt givande och roligt. Diesel imponerar på mig så mycket, vi fick prova på en minibana med lite svängar vilket egentligen är överkurs och över våran nivå men älskade lille vovven sprang järnet och fixade det! Och jag fixade det utan att snubbla över både mig själv och hunden, så en klapp på axeln till oss båda!

Efter det har jag paketerat och skickat iväg ett schabrak till en köpare i Voullerim och sedan väntade jobb.

Jag och Kim har äntligen varit och beställt en ny säng också. En kontinental. Längtar så mycket tills den kommer! Lyxade till det och köpte ett par fluffiga hotellkuddar (som jag kallar det hehe) också. Kommer sova som en prinsessa!

Kommentera här: